loading...
خرید و فروش پیج اینستاگرام
سل پیج بازدید : 174 سه شنبه 24 اسفند 1395 نظرات (5)
instagram live1 آموزش و معرفی قابلیت لایو اینستاگرام

قابلیت جدید ویدیو زنده اینستاگرام با هدف به تصویر کشیدن تجربیات بیشتری از زندگی کاربران در سراسر جهان، به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. اما این ویژگی چگونه کار می کند؟ آسمونی در این مقاله به معرفی کامل ویژگی لایو اینستاگرام می پردازد.

آیا تا کنون تجربه این را داشته اید لحظه ای به یاد ماندنی را بخواهید همان لحظه با دوستانتان به اشتراک بگذارید؟! البته قابلیت تماس ویدیویی سال هاست که این امکان را برای کاربران فراهم کرده بود اما حالا با لایو ویدیو اینستاگرام می توانید لحظات خود را بصورت آنی و زنده با شمار زیادی از دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید.

هرچند خیلی ها اعتقاد داشتند قابلیت استوری در اینستاگرام کپی برداری از اپلیکیشن اسنپ چت بوده، اما این ویژگی بسیار محبوب شده و کاربران زیادی در حال استفاده از اینستاگرام استوری هستند. اینستاگرام برای نزدیک کردن ارتباطات و محبوبیت بیشتر اپلیکیشنش حالا از ویژگی لایو ویدیو هم پرده برداری کرده است.
سل پیج بازدید : 136 سه شنبه 24 اسفند 1395 نظرات (0)

sections of Instagram آموزش کامل تمام بخش های اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که اخیرا بین کاربران ایرانی ، هنرمندان و شخصیت ها بسیار پرطرفدار شده است ، بطوریکه اکنون کمتر فرد یا شخصیت معروفی را مشاهده میکنید که یک صفحه شخصی اینستاگرام نداشته باشد . اینستاگرام در حقیقت یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و ویدئو میباشد که اکثر کاربران از اپلیکیشن آن بر روی تلفن هوشمند استفاده میکنند . آسمونی در این مقاله آموزش کامل همه بخش های اینستاگرام را برای شما عزیزان منتشر می کند.

دلیل محبوبیت اینستاگرام چیست؟

راز موفقیت این شبکه اجتماعی در سادگی آن است و بجای آنکه مانند شبکه های دیگری مثل فیسبوک ،کاربر را درگیر موارد جانبی کند ،این امکان را برای کاربر فراهم می سازد تا به آسانترین شکل ممکن بک تصویر یا ویدیو را برای دوستان خود به اشتراک بگذارد.

سل پیج بازدید : 142 سه شنبه 24 اسفند 1395 نظرات (0)

معرفی قابلیت جدید اینستاگرام Instagram Stories + تصاویر



همانطور که میدانید در نسخه ی اخیر اینستاگرام از قابلیت جدیدی رونمایی شده که میتوانید با کمک آن وقایع و اتفاقات روزمره ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و Story های جالب بسازید. استوری ها در واقع پست های موقتی هستند که بعد از ۲۴ ساعت بصورت خودکار از قسمت feed اینستاگرام حذف میشوند و کاربردهای مختلف و جذابی میتوانند داشته باشد. در این مقاله روش ساخت استوری و حذف و مدیریت آنها را به صورت کاملا تصویری بررسی خواهیم کرد.

سل پیج بازدید : 142 یکشنبه 22 اسفند 1395 نظرات (0)

اینستاگرام در جدیدترین آپدیت خود باز هم از یک قابلیت بسیار کاربردی دیگر رونمایی کرده است. اگر شما هم مثل من جهت رعایت کردن حال دنبال کنندگان خود همواره بر سر این کلنجار می روید که از میان چندین عکس خوب کدامشان را بر روی اینستاگرام پست کنید، این می توانید بهترین خبر برای شما باشد! از امروز شما قادر خواهید بود تا حداکثر ۱۰ عکس یا ویدیو را فقط بصورت یک پست اینستاگرامی منتشر کنید. این پست به گونه ای نمایش داده خواهد شد که می توان تصاویر یا ویدیوهای موجود در پست را بصورت اسلایدی با حرکت دست به راست یا چپ، مشاهده کرد. به هیچ وجه ادامه ی مطلب را از دست ندهید تا به شرح کامل این قابلیت جدید اینستاگرام و نحوه کار با آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

از ابتدای شروع کار اینستاگرام (حدود ۲۰۱۰)، این شبکه ی اجتماعی به کاربران اجازه می داد تا به ازای هر پست تنها یک تصویر را آپلود کنند. همچنین در ابتدا کاربران قادر بودند تنها تصاویر خود را با سایز مربعی به اشتراک بگذارند اما بعد از چندین آپدیت، اینستاگرام امکان پشتیبانی از تصاویر افقی یا عمودی را نیز به اپلیکیشن خود اضافه کرد و دیگر نیازی به درج نوارهای مشکی در کنار تصویر جهت تبدیل اندازه ی آن به مربع نبود!

اما امروز اینستاگرام یک قابلیت انقلابی و بی نظیر دیگر را به خود اضافه کرده و آن چیزی نیست جز امکان به اشتراک گذاری چندین تصویر و ویدیو فقط داخل یک پست! اگر فکر می کنید که تاکنون نیز می شد این کار را با اپلیکیشن های ساخت کلاژ عکس انجام داد سخت در اشتباهید! این قابلیت کاملاً فرق دارد و یک رخداد واقعاً بزرگ است.

سل پیج بازدید : 144 یکشنبه 22 اسفند 1395 نظرات (0)

چگونه عکس های اینستاگرام خود را ذخیره کرده و سپس اکانت خود را پاک کنیم؟




اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی مخصوص دستگاه های هوشمند است که در آن می توانید عکس ها و ویدئو های خود را برای دوستان و طرفداران خود منتشر کرده و لایک و کامنت دریافت کنید. اینستاگرام نیز همانند اکثر شبکه های اجتماعی این قابلیت را داراست که بتوانید اکانت خود را به صورت موقت و دائمی حذف نمایید.

با حذف اکانت خود در اینستاگرام تمامی پست های شما از بین خواهد رفت، اما با استفاده از این ترفند و آموزشی که خدمت شما منتشر می کنیم قادر هستید تا قبل از حذف دائمی اکانت اینستاگرام، از عکس های پست کرده خود بک آپ گرفته و آن ها را به صورت یک فایل Zip. در دستگاه خود نگهداری کنید.

در ترفند امروز به شما آموزش خواهیم داد که چگونه عکس های اینستاگرام خود را ذخیره و بک آپ گیری کرده و سپس اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه پاک کنید؟

سل پیج بازدید : 135 یکشنبه 22 اسفند 1395 نظرات (0)

ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام

 دانلود InstaSave Pro 2.7.2 ذخیره عکس و فیلم اینستاگرام اندروید

 

یک سورپرایز برای شما کاربران گرامی که اینستاگرامی هستید InstaSave Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به عکس های اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید . برای اجرا تنها کافی است وارد برنامه شده و سپس  عکس های مورد علاقه خود را دانلود کنید . عکس ها را لایک کرده و آن ها را در هر کجایی که هستید ببینید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبان گیری از ویدئو ها و عکس ها اشاره داشت .تا با گذر کردن از محدودیتی که اینتساگرام برای ذخیره سازی عکس ها گذاشته است بتوانید به راحتی به عکس های اینستاگرامی که به آنها علاقه مندید دسترسی داشته باشید . برای اجرا تنها کافی است وارد برنامه شده و سپس عکس های مورد علاقه خود را دانلود کنید . عکس ها را لایک کرده و آن ها را در هر کجایی که هستید ببینید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان پشتیبان گیری از عکس ها اشاره داشت . برنامه کاربردی و عالی برای ذخیره ی عکس ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران سراسر جهان در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام برای اندروید است.

سل پیج بازدید : 107 یکشنبه 22 اسفند 1395 نظرات (0)

Sin-título-1

 

Instalike برنامه ای است اندروید که با ان میتوانید لایک عکس و فیلم های خود را در اینستاگرام بیشتر کنید. شما با دانلود و نصب این برنامه به آسانی و راحتی میتوانید بیشتر از ۱۰۰۰۰ لایک داشته باشید. یک ابزار قدرتمند و کم حجم می باشد که با استفاده از ان می توانید به راحتی لایک های اینستاگرام خود را تا حد چشم گیری افزایش دهید و هیچ نیازی به خرید لایک نداشته باشید زیرا این ابزار کاملا رایگان می باشد.این ابزار هیچ گونه تبلیغاتی را در نرم افزار ندارد یعنی هیچ گونه تبلیغ مزاحم کار شما نمی شود.این ابزار در امتیاز گیری گوگل پلی امتیاز ۴٫۴/۵ را دریافت کرده است. با استفاده از این برنامه شما میتوانید تعداد لایک خود رادر برنامه اینستاگرام افزایش دهید به این صورت که با توجه به تعداد کوین میتوانید لایک دریافت کنید که در ابتدا با نصب برنامه تعداد سکه رایگان دریافت میکنید که میتوانید حدود ۳۰ لایک دریافت کنید.

سل پیج بازدید : 118 جمعه 20 اسفند 1395 نظرات (0)

اینستاگرام


اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران آن میتوانند تصاویر و ویدیوهای خود را در این شبکه به اشتراک بگذارند.نسخه اندروید این شبکه اجتماعی بین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران دنیا نصب شده که این نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد.

در کل برای حذف اکانت اینستاگرام دو روش وجود دارد. روش اول حذف موقت یا غیرفعال کردن است که با انجام این عمل می توانید اکانت خود را غیرفعال کرده و هر زمان که دلتان خواست آن را دوباره فعال کنید. اما روش دوم حذف دائمی اکانت اینستاگرام است که اکانت شما برای همیشه و به صورت کامل از اینستاگرام پاک خواهد شد.

در ترفند و آموزش امروز تصمیم داریم نحوه حذف اکانت اینستاگرام و غیرفعال کردن اینستاگرام را به صورت تصویری، ساده و روان خدمت شما آموزش دهیم. برای این منظور با ما همراه باشید.

 

 

در این مطلب حذف اکانت موقت یا غیرفعال کردن اینستاگرام به شما آموزش داده می شود که پس از مدتی می توانید دوباره اکانتتان را بازیابی کنید. اما در صورتی که میخواهید اکانت اینستاگرام خود را برای همیشه و بدون بازگشت پاک کنید، از مطلب زیر استفاده کنید:

سل پیج بازدید : 97 جمعه 20 اسفند 1395 نظرات (0)

آموزش کامل حذف اکانت اینستاگرام Instagram + تصاویر


همانطور که می دانید Instagram نام اپلیکیشنی است که با استفاده از آن به راحتی می توانید افکت ها و جلوه های زیبایی به عکس های خود دهید و آن  ها را با دوستان خود در شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید.با استفاده از این برنامه همچنین قادر خواهید بود تصاویری که دیگر کابران این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید و لذت ببرید.هر چند امکانات و جذابیت این غول اجتماعی هر کاربری را به سمت خود می کشاند اما گاهی اوقات به دلایل مختلف نیاز به پاک کردن اکانت و حساب کاربری احساس می شود! از این رو اندروید سیتی امروز در آموزشی جمع و جور برای شما مراحل لازم برای حذف اکانت اینستاگرام را آماده کرده است.

سل پیج بازدید : 114 جمعه 20 اسفند 1395 نظرات (0)

Recovery Instagram Account

Recovery Instagram Account | پس گرفتن اکانت هک شده اینستاگرام!

Recovery Instagram Account نام آموزشی برای حل مشکل هک شدن اکانت های اینستاگرام می باشد! که به تازگی تعداد کاربران زیادی از هک شدن اکانت خود ناراحت هستند و به دنبال بازگردانی اکانت خود هستند می باشد. ابتدا باید این مورد را پذیرفته که اکانت اینستاگرام قابل هک شدن نیست و بیشتر مواردی که در این زمینه پیش می آید بخاطر سوء مدیریت خود کاربران این شبکه و شبکه های مشابه می باشد و در هرصورت اگر در ورود به حساب کاربری تان دچار مشکل شده اید بهتر است این آموزش را مطالعه کنید.

باز هم به شما کاربران عزیز توصیه میکنیم برای صحت بهتر در کار آموزش Recovery Instagram Account را بطور کامل خوانده و از خواندن سرسری خود داری نمایید زیرا برای فهم بهتر مطلب و درک بسیار بهتر از آموزش پایین باید بخوبی تمامی مطالب پایین را خوانده و مراحل را پشت سر هم انجام دهید! تا بتوانید به اکانت خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

سل پیج بازدید : 214 پنجشنبه 12 اسفند 1395 نظرات (0)

شاید تا بحال دیده باشید در اینستاگرام یک عکس تبدیل شده به چهار قسمت مساوی و در پست های جداگانه پشت سر هم قرار داده شده است که به صورتی کلی تصویری از یک عکس کامل را نمایش میدهد در این پست شما با استفاده از برنامه Instagrid به راحتی میتوانید عکس های خود را به صورت تبدیل کنید برای انجام این کار میتوانید با ما همراه شوید .

 

در ابتدا شما باید برنامه Instagrid را نصب داشته باشید که میتوانید آخرین نسخه از آن را در این صفحه دانلود و نصب کنید

 


ادامه آموزش در ادامه مطلب



سل پیج بازدید : 133 شنبه 07 اسفند 1395 نظرات (0)


آموزش تصویری حذف اکانت اینستاگرام



اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که کاربران آن میتوانند تصاویر و ویدیوهای خود را در این شبکه به اشتراک بگذارند.نسخه اندروید این شبکه اجتماعی بین ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تا ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ بار توسط کاربران دنیا نصب شده که این نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد.

در کل برای حذف اکانت اینستاگرام دو روش وجود دارد. روش اول حذف موقت یا غیرفعال کردن است که با انجام این عمل می توانید اکانت خود را غیرفعال کرده و هر زمان که دلتان خواست آن را دوباره فعال کنید. اما روش دوم حذف دائمی اکانت اینستاگرام است که اکانت شما برای همیشه و به صورت کامل از اینستاگرام پاک خواهد شد.

در ترفند و آموزش امروز تصمیم داریم نحوه حذف اکانت اینستاگرام و غیرفعال کردن اینستاگرام را به صورت تصویری، ساده و روان خدمت شما آموزش دهیم. برای این منظور با ما همراه باشید.

سل پیج بازدید : 130 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر با شبیه ساز Nox App Player

نصب اینستاگرام به کامپیوتر خانگی و لپ تاپ

در روش جدید برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر ما نرم افزار شبیه ساز جدید را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که بهترین ابزار برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر بحساب می آید . این شبیه ساز جزو بهترین و جدید ترین ابزار های شبیه سازی اینستاگرام روی کامپیوتر های خانگی بحساب می آید . نام این نرم افزار بسیار کاربردی که برای ویندوز ارائه شده است . نرم افزار شبیه ساز Nox App Player است . Nox App Player جزو برترین نرم افزار های شبیه سازی اندروید در دنیا بحساب می اید کار با آن نسبت به سایر نرم افزار های شبیه ساز بسیار ساده است . نرم افزار مذکور ۲۵۰ مگابایت حجم دارد که بسیار آسان به سیستم عامل ویندوز شما نصب خواهد شد . با نصب این نرم افزار کاربردی به سیستم عامل ویندوزتان می توانید بهترین شبیه ساز را در سیستمان داشته باشید و هر اپلیکیشن اندرویدی را که می خواهید به سیستمتان نصب نمایید.

سل پیج بازدید : 139 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

Instagram اینستاگرام نام شبکه مجازی عکس می باشد که تا کنون میلیون ها نفر در سراسر جهان عضو این شبکه عظیم عکس شده اند ، شایبد باورش سخت باشد اما در طول یک  دقیقا میلیون ها عکس ، کامنت و لایک بین کاربران رد و بدل می شود و همین امر باعث شلوغی این شبکه اجتماعی شده است. شما در اینستاگرام قادر به فالو کردن دوستان خود خواهید بود و می توانید تصاویر جدیدا آپلود شده دوستان خود را مشاهده کنید و برای آن کامنت بنویسید و یا آن را لایک کنید. در این آموزش ما برای شما آموزش نصب اینستاگرام را در  کامپیوتر قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

instagram-on-pc

روش نصب جدید به تاریخ ۵ آذر ۹۴ قرار گرفت


سل پیج بازدید : 144 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر




احتمالا تا الان به این مشکل برخورد کردید که بخواین از طریق کامپیوتر یک پست در اینستاگرام قرار بدید ، ولی وقتی وارد سایت اینستاگرام از طریق مرورگر کامپیوترتون میشید ، کلا از این موضوع نا امید میشید!

چون اینستاگرام همچین قابلیتی رو نداره که از طریق کامپیوتر پست اینستاگرام قرار بدیم.

افرادی مثل ادمین پیج یک شرکت ، یا یک پیج شلوغ که زیاد نیاز به پست گذاشتن دارند و یا کسی که باید یک عکس را حتما از طریق کامپیوتر ویرایش کند و سپس در اینستاگرام منتشر کند، لزوم مسئله پست گذاشتن در اینستاگرام ، از طریق کامپیوتر را درک کرده اند .

Gramblr یک نرم افزار دسکتاپ می باشد که از طریق آن به راحتی می توانید عکس و ویدئوی خود را در اینستاگرام از طریق کامپیوتر منتظر کنید . این برنامه همانند یک شبیه ساز می باشد و هیچ نیازی به یک گوشی هوشمند ندارید!

در ادامه مطلب ، لینک دانلود این برنامه ارزشمند برای ویندوزهای ۳۲ و ۶۴ بیتی و همچنین سیستم عامل مک ، قرار داده شده است
سل پیج بازدید : 130 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

آموزش تصویری حذف جستجوها در اینستاگرام اندروید


اکثریت مردم در این دوره از روزگار بیشتر اوقات فراقت خود را در فضای مجازی سپری می کنند. یکیار برنامه های پرمخاطب در دنیای مجازی برنامه ی Instageram(اینستاگرام)  می باشد. این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی جست و جوهای خود را در برنامه ی اینستاگرام حذف نمایید. اگر توجه کرده باشید با جستجوی مطلب خاص در این مسنجر آن عبارت جستجو شده در برنامه ذخیره می شود و در صورت انجام مجدد این کار کمله های که قبلا جستجو شده را برای شما نمایش می دهد که شاید شما دوست نداشته باشید که این موارد مجدد برای شما نمایش داده شود .

سل پیج بازدید : 145 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

آموزش تصویری فعال کردن رمز دوم در اینستاگرام – تایید دو مرحله ای


آموزش تصویری فعال کردن رمز دوم در اینستاگرام - تایید دو مرحله ای


در دنیای امروزی که هر شخصی مشغله های کاری خود را دارد باعث شده کمتر با دیگران ا جمله دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کرد. یکی از راه های ارتباط با دیگران در دنیای مجازی برنامه ی اینستاگرام است که از طریق به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو می توان با دیگران در ارتباط بود. اینستاگرام روزانه کاربران زیادی را جذب خود می نماید. این برنامه در ورژن جدید خود گزینه ی جدیدی را اضافه نموده است که امنیت را برای کاربران خود فراهم کند. براتو در این آموزش به شماخواهد آموخت که چگونه از این گزینه بتواید استفاده کنید و امنیت اکانت خود را بالا ببرید.

سل پیج بازدید : 120 جمعه 22 بهمن 1395 نظرات (0)
آموزش ذخیره ویدیو زنده در اینستاگرام Live Video
 
آموزش ذخیره ویدیو زنده در اینستاگرام Live Video

 
در حال حاظر امکان ذخیره لایو ویدیو در اینستاگرام وجود ندارد و شما به صورت مستقیم قادر نیستید که ویدیو پخش شده را ذخیره کنید اما میتوانید از برنامه های فیلم برداری از صفحه نمایش استفاده کنید و با استفاده از این نرم افزار های یک ویدیو زنده را در اینستا گرام برای خود ذخیره کنید که میتوانید از برنامه ای که در این صفحه هست برای فیلم برداری از صفحه نمایش استفاده کنید
سل پیج بازدید : 193 جمعه 22 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود AZ Screen Recorder Pro 4.6 برنامه فیلم برداری از صفحه نمایش گوشی اندروید


دانلود AZ Screen Recorder برنامه فیلم برداری از صفحه نمایش گوشی اندروید

 

دانلود AZ Screen Recorder برنامه فیلم برداری از صفحه نمایش گشی اندروید

 

 

اگر به دنبال یک برنامه ضبط تصویر از صفحه نمایش خود هستید بدون هیچ شکی به شما برنامهAZ Screen Recorder را پیشنهاد می دهیم . برنامه ای که به شما کمک می کند بدون نیاز به  روت کردن گوشی خود از صفحه گوشی خود بدون هیچ محدودیت زمانی فیلم برداری کنید .

سل پیج بازدید : 241 دوشنبه 18 بهمن 1395 نظرات (0)





شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قصد دارید فردی را در اینستا فالو کنید،وقتی بروی گزینه Follow کلیک میکنید ممکن است صفحه سفید شود یا حتی ممکن است گزینه Follow سبز رنگ شود وبه Following تغییر کند ولی پس از مدت کوتاهی به حالت اول برگرد و شما هرکاری میکنید نمی توانید ان فرد را فالو کنید یا بسیاری از مشکلات دیگر که در این پست قصد داریم بصورت کامل به این موضوع بپردازیم.


فالو نشدن برخی کاربر ها در اینستاگرام

1-بلاک شدن توسط کاربر:ممکن است شما قبلا کاربری را فالو کرده باشید ولی متوجه می شوید که دیگر جز فالورهای ان فرد نیستید و وقتی به صفحه کاربر می روید و با انتخاب گزینه Follow هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، یا اینکه وقتی Follow را انتخاب می‌کنید عبارت Following ظاهر می‌شود ولی وقتی چند دقیقه بعد به صفحه او دوباره سر میزنید باز هم گزینه Follow ظاهر می‌شود نه Following، شما متاسفانه بلاک شده‌اید

2-فیلتر بودن صفحه شخص مورد نظر:ممکن است شخص مورد نظر از قوانین ایران پیروی نکرده باشد و سازمان فیلترینگ صفحه اون شخص را فیلتر کرده باشد،در این صورت شما باید از برنامه تغییر ای پی استفاده کنید تا مشکلتون حل بشه.

سل پیج بازدید : 154 شنبه 16 بهمن 1395 نظرات (0)


آموزش تصویری قرار دادن ویدیو زنده در اینستاگرام Live Video اندروید


به تازگی به مسنجر اینستاگرام این قابلیت اضافه شده است که شما میتوانید به صورت زنده و مستقیم از خود فیلم منتشر کنید و همچنین فیلم های زنده ای که دیگران در این مسنجر قرار داده اند را مشاهده کنید در این پست نحوه ایجاد یک فیلم زنده در این مسنجر را فرا خواهید گرفت پس برای انجام این کار میتوانید با ما همراه باشید .

در قدم اول نیاز هست که شما آخرین نسخه از مسنجر اینستاگرام را نصب کنید

 

برنامه را اجرا کنید وارد قسمت مشخص شده در تصویر شوید و سپس از بالای صفحه علامت مشخص شده در تصویر را انتخاب کنید (علامت دوربین عکاسی)

سل پیج بازدید : 529 سه شنبه 07 دی 1395 نظرات (0)

ترفند های مخفی اینستاگرام



ویژگی های مخفی در اینستاگرام

Hidden Instagram  Features

خرید و فروش پیج اینستاگرام

شاید به جرات می‌توان گفت که اینستاگرام یکی از بهترین و برترین برنامه‌ها برای به اشتراک گذاری تصاویر است. این برنامه تا به‌حال تغییرات بسیاری به خود دیده و یکی از جدیدترین‌های آن، اضافه شدن ویدیو کلیپ‌ به اینستاگرام است. از آن‌جا که روزبه‌روز برتعداد کاربران آن افزوده می‌شود، تطبیق با این تغییرات کمی دشوار و زمان‌بر است. برای همین امروز در اینستاگرام من تصمیم داریم تا شما را با ۸ ترفند مهم و کاربردی آن آشنا سازیم تا شما پس از خواندن این مقاله، به یکی از حرفه‌ای ترین‌ها در اینستاگرام تبدیل شوید. همراه ما باشید.

سل پیج بازدید : 311 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)

دانلود بهترین نرم افزارهای کمکی اینستاگرام



برنامه رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران اندروید است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعیست که کاربران آن میتوانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند. برنامه اندرویدی این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد. توسط Instagram میتوانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید.

سل پیج بازدید : 230 شنبه 04 دی 1395 نظرات (0)

فرق فالوور با فالووینگ




فالوور :


کسانی که شما را در اینستاگرام فالوو و دنبال کرده و

 میتوانند پست هایی که در اینستاگرام میگزارید رو ببینند و لایک کنند


فالووینگ:


کسانی که شما آن ها را در اینستاگرام فالوو و دنبال کرده و

 میتوانید پست هایی که در اینستاگرام میگزارند رو ببینید و لایک کنید.



منبع : سل پیج

سل پیج بازدید : 479 شنبه 04 دی 1395 نظرات (0)

نمایش عبارت k برای تعداد فالوور اینستاگرام


شاید سوال خیلی از افراد تا کنون از نویسنده این مقاله همین است که مگر در فیزیک دبیرستان نمیخواندیم حرف k مخفف کلمه kilo به معنای هزار است؟! خب پس چرا وقتی ما ۱۲۰۰ فالوور اینستاگرام داریم ، اینستاگرام برای نمایش تعداد فالوور از k استفاده نمی کند؟!


و مثلا چرا نمی نویسه ۱٫۲k . این سوال کاملا درست است! یعنی حق کاملا با شماست! دقیقا k مخفف کلمه کیلو و به معنای ۱۰۰۰ است و M مخفف کلمه millon و به معنای یک میلیون است . ولی اینستاگرام ۱۰۰۰ عدد را با ۱k و ۳۵۰۰ عدد را نیز با ۳٫۵k نمایش نمی دهد . بلکه اینستاگرام تنها برای تعداد فالوور از ۱۰,۰۰۰ به بالا از k استفاده می کند .

سل پیج بازدید : 198 شنبه 04 دی 1395 نظرات (0)

استوری قابلیت جدید شبکه اجتمایی اینستاگرام می باشد که شما با استفاده از آن قادر هستید پست های موقت برای دنبال کننده های خود قرار دهید و پس از گذشت زمان ۲۴ ساعت ویدئو یا عکس منتشر شده توسط شما به صورت خودکار حذف خواهد شد توجه کنید که استوری منتشر شده توسط شما در قسمت پست های شما نمایش داده نخواهد شد برای قرار دادن چند پست های در اینستاگرام با ما همراه باشید .

در ابتدا شما باید آخرین نسخه موجود از برنامه اینستاگرام را دانلود نصب کنید که دارای این قابلیت می باشد در صورتی که از آخرین نسخه از آن استفاده نمی کنید میتوانید از لینک زیر آخرین نسخه موجود از برنامه را دریافت و نصب کنید




سل پیج بازدید : 252 شنبه 27 آذر 1395 نظرات (0)
آموزش بازیابی رمز و پسورد اکانت اینستاگرام Instagram


آیا رمز و پسورد اکانت اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و یا اکانت اینستاگرام شما هک شده است و قادر نیستید به حساب اینستاگرام خود وارد شوید؟

در این پست به توضیح بازیابی رمز و پسورد اکانت اینستاگرام بعد از فراموشی خواهیم پرداخت و همچنین به شما آموزش خواهیم داد که چگونه بعد از هک شدن اکانت اینستاگرام بتوانید اکانت خود را بازیابید.
سل پیج بازدید : 282 شنبه 27 آذر 1395 نظرات (0)
آموزش تصویری فعال کردن رمز دوم در اینستاگرام – تایید دو مرحله ای

آموزش تصویری فعال کردن رمز دوم در اینستاگرام - تایید دو مرحله ای

در دنیای امروزی که هر شخصی مشغله های کاری خود را دارد باعث شده کمتر با دیگران ا جمله دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کرد. یکی از راه های ارتباط با دیگران در دنیای مجازی برنامه ی اینستاگرام است که از طریق به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو می توان با دیگران در ارتباط بود. اینستاگرام روزانه کاربران زیادی را جذب خود می نماید. این برنامه در ورژن جدید خود گزینه ی جدیدی را اضافه نموده است که امنیت را برای کاربران خود فراهم کند. براتو در این آموزش به شماخواهد آموخت که چگونه از این گزینه بتواید استفاده کنید و امنیت اکانت خود را بالا ببرید.
 
در ابتدا در صورتی که آخرین نسخه از برنامه را در اختیار ندارید میتوانید آخرین نسخه از برنامه را در این صفحه دانلود و سپس آپدیت کنید
در مرحله ای اول پس از اجرای اینستاگرام بر روی گوشی خود باید به سراغ Option برنامه بروید.
سل پیج بازدید : 179 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)
آموزش تصویری پاسخ دادن به کامنت در اینستاگرام Instagram

آموزش تصویری پاسخ دادن به کامنت در اینستاگرام Instagram

اینستاگرام برنامه ای پر مخاطب در دنیای مجازی می باشد که روزانه کاربران آن در حال افزایش می باشد. اینستاگرام برنامه ای برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم در دنیای مجازی می باشد، یکی از امکانات این برنامه این است که میتوان در زیر پست های مخاطبین و دوستان خود کامنت درج کرده و به آن ها پاسخ دهید.
ممکن است در بین کاربران افرادی باشند که از این امکانات اطلاع نداشته باشند و همچنین در صورتی که تمایل دارید فردی که قرار است برای آن کامنت بذارید از ایجاد کامنت شما با خبر شود حتما باید به این صورت پاسخ را ارسال کنید تا با هشداری از ارسال پیام شما آگاه شود در این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی پاسخی برای کامنت های دریافت شده ای خود ارسال نمایید.
سل پیج بازدید : 312 جمعه 28 آبان 1395 نظرات (1)
آموزش/ چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟



این روز‌ها اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های مورد استفاده کاربران تلفن‌های همراه هوشمند است اما شاید به دلایل مختلف شخصی و یا حتی اعتیاد به آن تصمیم بگیرید اکانت خود را حذف کنید. در این مطلب در چند قدم ساده این کار را آموزش می‌دهیم. این مطلب برای پاک کردن اکانت اینستاگرام و نه حذف آن از گوشی است.

سل پیج بازدید : 1650 سه شنبه 25 آبان 1395 نظرات (1)

اینستاگرام در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای در جذب کاربران به خود داشته و توانسته تا در کشورهای بسیاری از جمله ایران، به محبوب‌ترین شبکه‌ی اجتماعی تبدیل شود. امروز در مقاله‌ای اختصاصی، به آموزش تمامی بخش‌ها، ترفند‌ها و ابزار‌های موجود در اینستاگرام خواهیم پرداخت. 


آموزش کامل کار با اپلیکیشن اینستاگرام به همراه تمامی ترفندها


در هنگام نگارش این متن اینستاگرام در نسخه‌ی 6.21.0 به سر می‌برد و در طی این مسیر کم‌و‌کاستی‌های بسیاری را برطرف و امکانات بیشتری را نیز به خود اضافه کرده است. برای مثال تا چند هفته پیش بخش فیدهای اینستاگرام دارای محدودیت بارگذاری در تعداد پست‌ها بود به طوری که برای مثال اگر در نبود شما 500 پست جدید هم داده شده بود، شما تنها تا تعداد خاصی از آن‌ها را می‌توانستید مشاهده کنید و با رسیدن به انتهای این لیست، دیگر پست جدیدی بارگذاری نمی‌شد. خوشبختانه اینستاگرام به رفع این موضوع پرداخته و این محدودیت را از بین برده است. با این حال اگر از گوشی‌های میان‌رده یا پایین‌تر استفاده می‌کنید این موضوع چندان تفاوتی هم برای شما نخواهد داشت چراکه با وجودآنکه محدودیت بارگذاری از بین رفته است، اینستاگرام با رسیدن به پست‌های قدیمی‌تر (برای مثال دو روز پیش) کرش می‌کند و از محیط برنامه خارج می‌شود که البته امیدواریم در بروزرسانی‌های بعدی این مشکل برای کاربران گوشی‌های میان‌رده برطرف شود. در ادامه به معرفی این اپلیکیشن و تمامی ترفند‌ها و بخش‌های آن می‌پردازیم.

سل پیج بازدید : 512 شنبه 24 مهر 1395 نظرات (0)
آموزش تشخیص پیج فیک(لایک پایین) از پیج واقعی (لایک بالا)



جواب سوال خیلی از کسایی  که دنبال پیج خوبن :


چجوری بفهمیم پیجی که میخوایم بخریم فیکه یا واقعیه؟؟؟! 

پیج فیک پیجاییه که لایکشون خیلی خیلی خیلی نسبت به فالووراشون کمه اما صاحبان اینگونه پیجا میان لایکاشونو با برنامه هایی نظیر لایک بگیر بالا میبرن تا سر خریدار رو یه جوری شیره بمالن!!!


برای تشخیص اینگونه پیجا فقط کافیه به لایک های پست آخر پیج مورد نظرمون نگاه کنیم(اگه پست نداشت حتما از فروشنده پیج بخواین پست بزاره!) 

بصورت تصادفی پروفایل چنتا از کسایی که لایک کردنو باز میکنیم.

 اگه پیج مورد نظرمون تو فالووینگ های کسایی که لایک کرده نبود. مطمعنا پیجی که میخواین بخرین فیک تشریف داره و با برنامه هایی شبیه لایک بگیر ، لایک پستشونو بالا بردن تا سرتون کلاه بزارن!!! 


سل پیج بازدید : 272 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)
آموزش تصویری اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام CONTACT

آموزش تصویری اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام CONTACT

Instagram Business Profiles

 

آموزش تصویری اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام - CONTACT

 

به تازگی سرویس جدیدی به مسنجر اینستاگرام اضافه شده که شما با استفاده از آن میتوانید امکان ارتباط را از داخل پیج اینستاگرام با دیگران را فراهم کنید برای این کار میتوانید از ایمیل یا شماره تماس استفاده کنید که در ادامه نحوه انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد پس مثل همیشه با ما همراه شوید .

سل پیج بازدید : 243 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)
به احتمال خیلی زیاد اسم برنامه اینستاگرام (Instagram) را شنیده‌اید. این برنامه محبوب جای خود را در گوشی‌های هوشمند بسیاری باز کرده است. اگر می‌خواهید همه‌چیز را درباره این برنامه و نحوه ثبت‌نام و کار با آن را یاد بگیرید، با ما همراه باشید.

معرفی اینستاگرام:
برنامه یا شبکه اجتماعی اینستاگرام  در سال 2010 به‌وجود آمد که دنیای عکس و عکاسی و شبکه اجتماعی را متحول ساخت. در اینستاگرام کاربران می‌توانند از زندگی روزمره خود و هر چیزی که در اطرافشان اتفاق می‌افتد عکس یا فیلم بگیرند و آن‌را با کسانی که دوست دارند به اشتراک بگذارند. البته این شبکه اجتماعی فقط محدود به دستگاه‌های همراه از جمله موبایل و تبلت است. 


تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 184
  • باردید دیروز : 330
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 514
  • بازدید ماه : 2,215
  • بازدید سال : 12,301
  • بازدید کلی : 386,746
  • کدهای اختصاصی