loading...
خرید و فروش پیج اینستاگرام
سل پیج بازدید : 173 سه شنبه 24 اسفند 1395 نظرات (5)
instagram live1 آموزش و معرفی قابلیت لایو اینستاگرام

قابلیت جدید ویدیو زنده اینستاگرام با هدف به تصویر کشیدن تجربیات بیشتری از زندگی کاربران در سراسر جهان، به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. اما این ویژگی چگونه کار می کند؟ آسمونی در این مقاله به معرفی کامل ویژگی لایو اینستاگرام می پردازد.

آیا تا کنون تجربه این را داشته اید لحظه ای به یاد ماندنی را بخواهید همان لحظه با دوستانتان به اشتراک بگذارید؟! البته قابلیت تماس ویدیویی سال هاست که این امکان را برای کاربران فراهم کرده بود اما حالا با لایو ویدیو اینستاگرام می توانید لحظات خود را بصورت آنی و زنده با شمار زیادی از دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید.

هرچند خیلی ها اعتقاد داشتند قابلیت استوری در اینستاگرام کپی برداری از اپلیکیشن اسنپ چت بوده، اما این ویژگی بسیار محبوب شده و کاربران زیادی در حال استفاده از اینستاگرام استوری هستند. اینستاگرام برای نزدیک کردن ارتباطات و محبوبیت بیشتر اپلیکیشنش حالا از ویژگی لایو ویدیو هم پرده برداری کرده است.

لایو ویدیو(Live video) جدیدترین ویژگی اینستاگرام است که هم اکنون در این اپلیکیشن قرار گرفته است و بزودی برای تمامی کاربران در دسترس خواهد بود. اما نحوه کار با این ویژگی و دیدن لحظات زنده دوستان یا به اشتراک گذاری لحظات خودتان بصورت آنی با دیگران چگونه است؟ شاید این سوال شما هم باشد، پس با آسمونی همراه باشید.

instagram live2 آموزش و معرفی قابلیت لایو اینستاگرامعملکرد لایو ویدیو مثل یک تماس ویدیویی می باشد که تمام دنبال کنندگان شما این امکان را دارند تا بصورت زنده شما را تماشا کنند، پس به خاطر داشته باشید قبل از اینکه برای لایو ویدیو اقدام کنید آماده باشید. گذاشتن لایو ویدیو همانند قرار دادن استوری می باشد. باید در قسمت بالا سمت راست روی آیکون دوربین کلیک کنید یا انگشتتان را روی صفحه از چپ به راست بکشید و در صفحه باز شده روی LIVE کلیک کنید. به این ترتیب شما می توانید تا ۱ ساعت بصورت زنده از لحظاتتان لایو ویدیو بگذارید و دنبال کنندگان شما بصورت آنی شما را تماشا کنند. پس از قطع لایو ویدیو، ویدیو شما در اینستاگرام ذخیره نخواهد شد و این ویژگی فقط برای همان لحظاتی در دسترس است که شما در حال گرفتن لایو ویدیو هستید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده کردید، در لایو ویدیو این تعداد کسانی که در حال تماشای لایو ویدیو هستند به همراه نامشان نمایش داده می شود و کاربران می توانند کامنت نیز بگذارند.

زمانی که شما لایو ویدیو میگذارید در قسمت استوری دنبال کنندگانتان تصویر شما با متن LIVE روی عکستان نمایان می شود(مثل تصویر زیر) که دوستان شما می توانند با کلیک بر روی تصویرتان شما را بصورت زنده مشاهده کنند. پس اگر در قسمت استوری دیدید روی استوری دوستانتان LIVE نوشته شده یعنی دوست شما در حال اشتراک گذاری لایو ویدیو است و فقط می توانید با کلیک روی آن دوستتان را بصورت زنده تماشا کنید. باز هم توجه کنید که این لایو ویدیو ها را همان لحظه می توانید فقط مشاهده کنید و جایی ذخیره نمی شوند.

ویژگی لایو ویدیو در آخرین آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام تعبیه شده است اما هنوز در برخی از کشور ها و  برای برخی از کاربران این امکان وجود ندارد. یعنی وقتی انگشتشان را از چپ به راست می کشند گزینه LIVE وجود ندارد. اینستاگرام وعده داده تا در چند روز آینده این ویژگی را برای تمام کاربران فعال کند.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خرید موزر اصل در تاریخ 1400/12/22 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

خرید موزر اصل , خرید اینترنتی موزر , ماشین اصلاح موزر , ریش تراش موزر , قیمت موزر جهت دریافت و سفارش موزر با شماره های
09104444732 یا 09334444732 تماس بگیرید

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط شایان در تاریخ 1396/01/06 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

پیج 62 ک که تا چند ساعت پیج موجود بود چقد زود فروختینش . من لازم داشتم . کی موجود میشه؟؟؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 1,560
  • بازدید سال : 11,646
  • بازدید کلی : 386,091
  • کدهای اختصاصی