loading...
خرید و فروش پیج اینستاگرام
سل پیج بازدید : 136 سه شنبه 24 اسفند 1395 نظرات (0)

sections of Instagram آموزش کامل تمام بخش های اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که اخیرا بین کاربران ایرانی ، هنرمندان و شخصیت ها بسیار پرطرفدار شده است ، بطوریکه اکنون کمتر فرد یا شخصیت معروفی را مشاهده میکنید که یک صفحه شخصی اینستاگرام نداشته باشد . اینستاگرام در حقیقت یک شبکه اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس و ویدئو میباشد که اکثر کاربران از اپلیکیشن آن بر روی تلفن هوشمند استفاده میکنند . آسمونی در این مقاله آموزش کامل همه بخش های اینستاگرام را برای شما عزیزان منتشر می کند.

دلیل محبوبیت اینستاگرام چیست؟

راز موفقیت این شبکه اجتماعی در سادگی آن است و بجای آنکه مانند شبکه های دیگری مثل فیسبوک ،کاربر را درگیر موارد جانبی کند ،این امکان را برای کاربر فراهم می سازد تا به آسانترین شکل ممکن بک تصویر یا ویدیو را برای دوستان خود به اشتراک بگذارد.

سل پیج بازدید : 130 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر با شبیه ساز Nox App Player

نصب اینستاگرام به کامپیوتر خانگی و لپ تاپ

در روش جدید برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر ما نرم افزار شبیه ساز جدید را برای شما عزیزان معرفی خواهیم کرد که بهترین ابزار برای نصب اینستاگرام روی کامپیوتر بحساب می آید . این شبیه ساز جزو بهترین و جدید ترین ابزار های شبیه سازی اینستاگرام روی کامپیوتر های خانگی بحساب می آید . نام این نرم افزار بسیار کاربردی که برای ویندوز ارائه شده است . نرم افزار شبیه ساز Nox App Player است . Nox App Player جزو برترین نرم افزار های شبیه سازی اندروید در دنیا بحساب می اید کار با آن نسبت به سایر نرم افزار های شبیه ساز بسیار ساده است . نرم افزار مذکور ۲۵۰ مگابایت حجم دارد که بسیار آسان به سیستم عامل ویندوز شما نصب خواهد شد . با نصب این نرم افزار کاربردی به سیستم عامل ویندوزتان می توانید بهترین شبیه ساز را در سیستمان داشته باشید و هر اپلیکیشن اندرویدی را که می خواهید به سیستمتان نصب نمایید.

سل پیج بازدید : 139 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

Instagram اینستاگرام نام شبکه مجازی عکس می باشد که تا کنون میلیون ها نفر در سراسر جهان عضو این شبکه عظیم عکس شده اند ، شایبد باورش سخت باشد اما در طول یک  دقیقا میلیون ها عکس ، کامنت و لایک بین کاربران رد و بدل می شود و همین امر باعث شلوغی این شبکه اجتماعی شده است. شما در اینستاگرام قادر به فالو کردن دوستان خود خواهید بود و می توانید تصاویر جدیدا آپلود شده دوستان خود را مشاهده کنید و برای آن کامنت بنویسید و یا آن را لایک کنید. در این آموزش ما برای شما آموزش نصب اینستاگرام را در  کامپیوتر قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

instagram-on-pc

روش نصب جدید به تاریخ ۵ آذر ۹۴ قرار گرفت


سل پیج بازدید : 144 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر




احتمالا تا الان به این مشکل برخورد کردید که بخواین از طریق کامپیوتر یک پست در اینستاگرام قرار بدید ، ولی وقتی وارد سایت اینستاگرام از طریق مرورگر کامپیوترتون میشید ، کلا از این موضوع نا امید میشید!

چون اینستاگرام همچین قابلیتی رو نداره که از طریق کامپیوتر پست اینستاگرام قرار بدیم.

افرادی مثل ادمین پیج یک شرکت ، یا یک پیج شلوغ که زیاد نیاز به پست گذاشتن دارند و یا کسی که باید یک عکس را حتما از طریق کامپیوتر ویرایش کند و سپس در اینستاگرام منتشر کند، لزوم مسئله پست گذاشتن در اینستاگرام ، از طریق کامپیوتر را درک کرده اند .

Gramblr یک نرم افزار دسکتاپ می باشد که از طریق آن به راحتی می توانید عکس و ویدئوی خود را در اینستاگرام از طریق کامپیوتر منتظر کنید . این برنامه همانند یک شبیه ساز می باشد و هیچ نیازی به یک گوشی هوشمند ندارید!

در ادامه مطلب ، لینک دانلود این برنامه ارزشمند برای ویندوزهای ۳۲ و ۶۴ بیتی و همچنین سیستم عامل مک ، قرار داده شده است
سل پیج بازدید : 130 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

آموزش تصویری حذف جستجوها در اینستاگرام اندروید


اکثریت مردم در این دوره از روزگار بیشتر اوقات فراقت خود را در فضای مجازی سپری می کنند. یکیار برنامه های پرمخاطب در دنیای مجازی برنامه ی Instageram(اینستاگرام)  می باشد. این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی جست و جوهای خود را در برنامه ی اینستاگرام حذف نمایید. اگر توجه کرده باشید با جستجوی مطلب خاص در این مسنجر آن عبارت جستجو شده در برنامه ذخیره می شود و در صورت انجام مجدد این کار کمله های که قبلا جستجو شده را برای شما نمایش می دهد که شاید شما دوست نداشته باشید که این موارد مجدد برای شما نمایش داده شود .

سل پیج بازدید : 145 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

آموزش تصویری فعال کردن رمز دوم در اینستاگرام – تایید دو مرحله ای


آموزش تصویری فعال کردن رمز دوم در اینستاگرام - تایید دو مرحله ای


در دنیای امروزی که هر شخصی مشغله های کاری خود را دارد باعث شده کمتر با دیگران ا جمله دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کرد. یکی از راه های ارتباط با دیگران در دنیای مجازی برنامه ی اینستاگرام است که از طریق به اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو می توان با دیگران در ارتباط بود. اینستاگرام روزانه کاربران زیادی را جذب خود می نماید. این برنامه در ورژن جدید خود گزینه ی جدیدی را اضافه نموده است که امنیت را برای کاربران خود فراهم کند. براتو در این آموزش به شماخواهد آموخت که چگونه از این گزینه بتواید استفاده کنید و امنیت اکانت خود را بالا ببرید.

سل پیج بازدید : 119 جمعه 22 بهمن 1395 نظرات (0)
آموزش ذخیره ویدیو زنده در اینستاگرام Live Video
 
آموزش ذخیره ویدیو زنده در اینستاگرام Live Video

 
در حال حاظر امکان ذخیره لایو ویدیو در اینستاگرام وجود ندارد و شما به صورت مستقیم قادر نیستید که ویدیو پخش شده را ذخیره کنید اما میتوانید از برنامه های فیلم برداری از صفحه نمایش استفاده کنید و با استفاده از این نرم افزار های یک ویدیو زنده را در اینستا گرام برای خود ذخیره کنید که میتوانید از برنامه ای که در این صفحه هست برای فیلم برداری از صفحه نمایش استفاده کنید
سل پیج بازدید : 193 جمعه 22 بهمن 1395 نظرات (0)

دانلود AZ Screen Recorder Pro 4.6 برنامه فیلم برداری از صفحه نمایش گوشی اندروید


دانلود AZ Screen Recorder برنامه فیلم برداری از صفحه نمایش گوشی اندروید

 

دانلود AZ Screen Recorder برنامه فیلم برداری از صفحه نمایش گشی اندروید

 

 

اگر به دنبال یک برنامه ضبط تصویر از صفحه نمایش خود هستید بدون هیچ شکی به شما برنامهAZ Screen Recorder را پیشنهاد می دهیم . برنامه ای که به شما کمک می کند بدون نیاز به  روت کردن گوشی خود از صفحه گوشی خود بدون هیچ محدودیت زمانی فیلم برداری کنید .

سل پیج بازدید : 241 دوشنبه 18 بهمن 1395 نظرات (0)





شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که قصد دارید فردی را در اینستا فالو کنید،وقتی بروی گزینه Follow کلیک میکنید ممکن است صفحه سفید شود یا حتی ممکن است گزینه Follow سبز رنگ شود وبه Following تغییر کند ولی پس از مدت کوتاهی به حالت اول برگرد و شما هرکاری میکنید نمی توانید ان فرد را فالو کنید یا بسیاری از مشکلات دیگر که در این پست قصد داریم بصورت کامل به این موضوع بپردازیم.


فالو نشدن برخی کاربر ها در اینستاگرام

1-بلاک شدن توسط کاربر:ممکن است شما قبلا کاربری را فالو کرده باشید ولی متوجه می شوید که دیگر جز فالورهای ان فرد نیستید و وقتی به صفحه کاربر می روید و با انتخاب گزینه Follow هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، یا اینکه وقتی Follow را انتخاب می‌کنید عبارت Following ظاهر می‌شود ولی وقتی چند دقیقه بعد به صفحه او دوباره سر میزنید باز هم گزینه Follow ظاهر می‌شود نه Following، شما متاسفانه بلاک شده‌اید

2-فیلتر بودن صفحه شخص مورد نظر:ممکن است شخص مورد نظر از قوانین ایران پیروی نکرده باشد و سازمان فیلترینگ صفحه اون شخص را فیلتر کرده باشد،در این صورت شما باید از برنامه تغییر ای پی استفاده کنید تا مشکلتون حل بشه.

سل پیج بازدید : 154 شنبه 16 بهمن 1395 نظرات (0)


آموزش تصویری قرار دادن ویدیو زنده در اینستاگرام Live Video اندروید


به تازگی به مسنجر اینستاگرام این قابلیت اضافه شده است که شما میتوانید به صورت زنده و مستقیم از خود فیلم منتشر کنید و همچنین فیلم های زنده ای که دیگران در این مسنجر قرار داده اند را مشاهده کنید در این پست نحوه ایجاد یک فیلم زنده در این مسنجر را فرا خواهید گرفت پس برای انجام این کار میتوانید با ما همراه باشید .

در قدم اول نیاز هست که شما آخرین نسخه از مسنجر اینستاگرام را نصب کنید

 

برنامه را اجرا کنید وارد قسمت مشخص شده در تصویر شوید و سپس از بالای صفحه علامت مشخص شده در تصویر را انتخاب کنید (علامت دوربین عکاسی)

سل پیج بازدید : 529 سه شنبه 07 دی 1395 نظرات (0)

ترفند های مخفی اینستاگرام



ویژگی های مخفی در اینستاگرام

Hidden Instagram  Features

خرید و فروش پیج اینستاگرام

شاید به جرات می‌توان گفت که اینستاگرام یکی از بهترین و برترین برنامه‌ها برای به اشتراک گذاری تصاویر است. این برنامه تا به‌حال تغییرات بسیاری به خود دیده و یکی از جدیدترین‌های آن، اضافه شدن ویدیو کلیپ‌ به اینستاگرام است. از آن‌جا که روزبه‌روز برتعداد کاربران آن افزوده می‌شود، تطبیق با این تغییرات کمی دشوار و زمان‌بر است. برای همین امروز در اینستاگرام من تصمیم داریم تا شما را با ۸ ترفند مهم و کاربردی آن آشنا سازیم تا شما پس از خواندن این مقاله، به یکی از حرفه‌ای ترین‌ها در اینستاگرام تبدیل شوید. همراه ما باشید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 330
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 484
  • بازدید ماه : 2,185
  • بازدید سال : 12,271
  • بازدید کلی : 386,716
  • کدهای اختصاصی