loading...
خرید و فروش پیج اینستاگرام
سل پیج بازدید : 994 یکشنبه 22 اسفند 1395 نظرات (0)

co3799

 

برنامه محبوب و بی نظیر برای سیستم عامل اندروید می باشد که  می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید.

با استفاده از برنامه های زیر شما میتوانید همزمان ۵ اینستاگرام را در یک گوشی نصب کنید و استفاده کنید هر برنامه به صورت جداگانه نصب میشود و مشکلی برای حساب قبلی شما ایجاد نمیشود

سل پیج بازدید : 107 یکشنبه 22 اسفند 1395 نظرات (0)

Sin-título-1

 

Instalike برنامه ای است اندروید که با ان میتوانید لایک عکس و فیلم های خود را در اینستاگرام بیشتر کنید. شما با دانلود و نصب این برنامه به آسانی و راحتی میتوانید بیشتر از ۱۰۰۰۰ لایک داشته باشید. یک ابزار قدرتمند و کم حجم می باشد که با استفاده از ان می توانید به راحتی لایک های اینستاگرام خود را تا حد چشم گیری افزایش دهید و هیچ نیازی به خرید لایک نداشته باشید زیرا این ابزار کاملا رایگان می باشد.این ابزار هیچ گونه تبلیغاتی را در نرم افزار ندارد یعنی هیچ گونه تبلیغ مزاحم کار شما نمی شود.این ابزار در امتیاز گیری گوگل پلی امتیاز ۴٫۴/۵ را دریافت کرده است. با استفاده از این برنامه شما میتوانید تعداد لایک خود رادر برنامه اینستاگرام افزایش دهید به این صورت که با توجه به تعداد کوین میتوانید لایک دریافت کنید که در ابتدا با نصب برنامه تعداد سکه رایگان دریافت میکنید که میتوانید حدود ۳۰ لایک دریافت کنید.

سل پیج بازدید : 139 جمعه 06 اسفند 1395 نظرات (0)

Instagram اینستاگرام نام شبکه مجازی عکس می باشد که تا کنون میلیون ها نفر در سراسر جهان عضو این شبکه عظیم عکس شده اند ، شایبد باورش سخت باشد اما در طول یک  دقیقا میلیون ها عکس ، کامنت و لایک بین کاربران رد و بدل می شود و همین امر باعث شلوغی این شبکه اجتماعی شده است. شما در اینستاگرام قادر به فالو کردن دوستان خود خواهید بود و می توانید تصاویر جدیدا آپلود شده دوستان خود را مشاهده کنید و برای آن کامنت بنویسید و یا آن را لایک کنید. در این آموزش ما برای شما آموزش نصب اینستاگرام را در  کامپیوتر قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد.

instagram-on-pc

روش نصب جدید به تاریخ ۵ آذر ۹۴ قرار گرفت


سل پیج بازدید : 340 جمعه 10 دی 1395 نظرات (0)
Download Instagram for Windows Instagram for PC اینستاگرام اینستاگرام  دانلود اپلیکیشن اینستاگرام دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار اینستاگرام مخصوص کامپیوتر  دانلود نرم افزار اینستاگرام ویندوز دانلود نرم افزار شبیه ساز اینستاگرام دانلود نسخه کامپیوتر اینستاگرام دانلود نسخه ویندوز اینستاگرام دانلود ورژن کامپیوتر اینستاگرام دایرکت

دانلود رایگان نرم افزار اینستاگرام  Instagram v4.3.1 Desktop
نسخه ویندوز اپلیکیشن اینستاگرام برای کامپیوتر PC و لپ تاپ


تاکنون نرم افزارهای مختلفی برای اجرای اپلیکیشن محبوب و پرطرفدار اینستاگرام در ویندوز معرفی شده است که هر کدام مشکلاتی داشته اند و یا شما مجبور بوده اید با شبیه سازهای اندرویدی برنامه مورد نظرتان را در ویندوز اجرا نمائید. اما این بار سایت سـل پـیـج یک برنامه بسیار عالی و بی نقص جهت ورود به محیط اینستاگرام آماده کرده که کار با آن بسیار ساده و دقیقاً شبیه به اپلیکیشن اینستاگرام موبایل عمل میکند. در ادامه به ویژگی های این برنامه اشاره شده است.

Download Instagram for Windows

امکانات نرم افزار اینستاگرام ویندوز:

– طراحی واکنش گرا در سایزهای مختلف
– دریافت نوتیفیکشن های اینستاگرام در کامپیوتر
– دسترسی به همه قابلیت های اینستاگرام در ویندوز
– قابلیت ورود با چند حساب کاربری و سوییچ آسان بین آنها
– قابلیت دانلود و ذخیره عکس ها و فیلم های اینستاگرام
– امکان لایک، جستجو، نشانه گذاری، فالو کردن و…
– امکان ارسال پیغام خصوصی در اینستاگرام (دایرکت Direct)
– امکان رفرش و مشاهده جدیدترین پست های افرادی که فالو کردید
– قابل نصب در ویندوزهای 7، 8، 10 و سیستم عامل مک
– نمایش تصاویر به شکل بهینه با رزولوشن ویندوز شما
و…

شما دوستان عزیز میتوانید نرم افزار اینستاگرام ویندوز رو با قیمت ناچیز ۵۰۰۰ تومان  خریداری کنید 

اگر میخواهید در استفاده از نرم افزار اینستاگرام با محدودیت رو به رو نشوید نسخه ویندوزی اینستاگرام رو هم اکنون خریداری کنید

نسخه ویندوزی اینستاگرام در هیچ کجا وجود نداره و برای اولین بار وبسایت سـل پـیـج منتشر میکنه 

لینک دانلود نرم افزار اینستاگرام بعد از خرید موفق بصورت خودکار برای شما نمایش داده میشود

ایمیل پشتیبانی این محصول : jalil9189@gmail.com

با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب میتوانید بصورت آنلاین از طریق کلیک برروی دکمه  "پرداخت آنلاین" زیر نرم افزار را خریداری کنید.



سل پیج بازدید : 195 پنجشنبه 09 دی 1395 نظرات (0)

 (95/10/2) تغییرات: اضافه شدن نسخه 10.3.2-b4639

Instagram 10.3.2-b4639 از بهترین و پرطرفدار ترین برنامه اشتراک‌گذاری عکس در میان شبکه های اجتماعی و دنیای ارتباطات اینترنتی است. با استفاده از این نرم افزار میتوانید عکس ها و تصاویر خود را با افکت های بی نظیر ویرایش و در شبکه های اجنماعی به اشتراک بگذارید.

سل پیج بازدید : 143 پنجشنبه 09 دی 1395 نظرات (0)
دانلود oginsta v10.1.0  اوجی اینستا نصب دو اینستاگرام همزمان

دانلود برنامه OGInstagram | برنامه غیر رسمی اینستاگرام با قابلیت دانلود

( به همراه Instagram Plus )



ویژگی های نسخه جدید برنامه OGInstagram :

رفع باگ ها و به روز رسانی پایه ای برنامه

نرم افزار OGInstagram نسخه غیر رسمی شبکه اجتماعی Instagram می باشد و هیج تفاوتی با برنامه اینستاگرام ندارد و همه امکانات آن را شامل می شود و تمامی دوستان اینستاگرامی خود را نیز در این برنامه نیز خواهید داشت، تنها تفاوت این برنامه با خود اینستاگرام این است که بدون هیچ محدودیتی می توان عکس ها و ویدئو های اشتراک گذاری شده توسط سایرین را از برنامه به طور مستقیم دانلود کرد و در دستگاه اندرویدی خود ذخیره نمود. عکس ها و کلیپ ها در پشت صحنه دانلود می شوند و در پوشه ای جداگانه ذخیره می گردند که به راحتی می توانید آنها را در برنامه های دیگر به اشتراک بگذارید. برنامه OGInstagram برای کاربرانی که با محدودیت اینستاگرام برای دانلود عکس ها و ویدئو ها مشکل دارند بسیار مفید است و می توانند به راحتی هر چیزی را که می خواهند دانلود کرده و در دستگاه خود داشته باشند.
سل پیج بازدید : 198 چهارشنبه 08 دی 1395 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Instagram 10.3.0 برای آیفون و آیپد


Instagram برنامه ای بسیار محبوب و قدرتمند که پس از انتشار آن محبوبیت خاصی در سرتاسر جهان پیدا کرده است . این نرم افزار برای انواع سیستم های موبایل منتشره شده است که ما برای کاربران در این پست نسخه اندروید را آماده کرده ایم . نرم افزار Instagram یک شبکه اجتماعی است که کاربران آن می توانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند . برنامه IOS این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد . توسط نرم افزار Instagram می توانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید . همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید .

نرم افزار اینستاگرام بیش از 130 میلیون در جهان برای پلتفرم های مختلف دانلود شده است . کابران در این نرم افزار می توانند عکس های خود را در شبکه های اجتماعی دیگر مانند Twitter , Facebook , Flickr و Tumblr به اشتراک بگذارید ، از دیگر ویژگی های این نرم افزار روشن کردن Location برای قرار دادن عکس و فیلم است که نشان می دهد شما در چه موقعیت و مکانی عکس های خود را تهیه کرده اید . این برنامه از 10 ابزار برای ویرایش عکس ها و فیلم های شما پشتیبانی می کند . نرم افزار Instagram از تمامی سیستم های آی او اس 7.0 به بالا پشتیبانی می کند . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های این نرم افزار را در اختیارتان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه همه شما کاربران قرار بگیرد .
سل پیج بازدید : 310 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)

دانلود بهترین نرم افزارهای کمکی اینستاگرام



برنامه رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران اندروید است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعیست که کاربران آن میتوانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند. برنامه اندرویدی این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد. توسط Instagram میتوانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید.

سل پیج بازدید : 256 یکشنبه 28 آذر 1395 نظرات (0)
دانلود Instagram اینستاگرام برای لپ تاپ ویندوز xp 10 7 8


دانلود Instagram اینستاگرام برای لپ تاپ ویندوز xp 10 7 8
Instagram نامی آشنا برای تمامی علاقه مندان به دنیای وب می باشد !اینستاگرام یک راه حل ساده برای به اشتراک گذاری تک تک لحظه های زندگی در میان دوستان و آشنایانتان می باشد ! شما می توانید تصاویر و فیلم های روزمره خود را به صورت اثار هنری با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید و از تک تک لحظات گردش در شبکه اجتماعی اینستاگرام لذت ببرید !
Instagram با بکارگیری اسکریپت ها و فیلترهای پیشرفته امکان ویرایش حرفه ای تصاویر و فیلم را به تمامی کاربران ایستاگرامی می دهد ! شما می توانید تصاویر مورد نظر خود را انتخاب کرده و با استفاده از 10 ابزار پیشرفته به تغییر روشنایی، کنتراست و همچنین ایجاد سایه و برجسته سازی تصاویر خود بپردازید و با میلیون ها کاربر اینستاگرام به اشتراک بگذارید ! از ویژگی های منحصر به فرد Instagram  می توان به امکان نمایش موقعیت تصاویر گرفته شده همراه با ارسال یا دنبال کردن مطالب اشاره کرد ! شما می توانید عکس بگیرید , عنوان انتخاب کنید و به راحتی با میلیون ها کاربر اینستاگرام  به اشتراک بگذارید ! اینستاگرام هم اکنون مورد استفاده بسیاری از بازیگران , خوانندگان و شخصیت های محبوب دیگر می باشد از این رو پیشنهاد می کنیم شما نیز یکی از کاربران شبکه محبوب اینستاگرام باشید .  در ادامه می توانید آخرین نسخه اینستاگرام برای کامپیوتر   را به صورت رایگان از وبسایت سل پیج دریافت نمایید .


امکانات نرم افزار اینستاگرام ویندوز:

– طراحی واکنش گرا در سایزهای مختلف
– دریافت نوتیفیکشن های اینستاگرام در کامپیوتر
– دسترسی به همه قابلیت های اینستاگرام در ویندوز
– قابلیت ورود با چند حساب کاربری و سوییچ آسان بین آنها
– قابلیت دانلود و ذخیره عکس ها و فیلم های اینستاگرام
– امکان لایک، جستجو، نشانه گذاری، فالو کردن و…
– امکان ارسال پیغام خصوصی در اینستاگرام (دایرکت Direct)
– امکان رفرش و مشاهده جدیدترین پست های افرادی که فالو کردید
– قابل نصب در ویندوزهای 7، 8، 10 و سیستم عامل مک
– نمایش تصاویر به شکل بهینه با رزولوشن ویندوز شما
و…

شما دوستان عزیز میتوانید نرم افزار اینستاگرام ویندوز رو با قیمت ناچیز ۵۰۰۰ تومان  خریداری کنید 

اگر میخواهید در استفاده از نرم افزار اینستاگرام با محدودیت رو به رو نشوید نسخه ویندوزی اینستاگرام رو هم اکنون خریداری کنید

نسخه ویندوزی اینستاگرام در هیچ کجا وجود نداره و برای اولین بار وبسایت سـل پـیـج منتشر میکنه 

لینک دانلود نرم افزار اینستاگرام بعد از خرید موفق بصورت خودکار برای شما نمایش داده میشود

ایمیل پشتیبانی این محصول : jalil9189@gmail.com

با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب میتوانید بصورت آنلاین از طریق کلیک برروی دکمه  "پرداخت آنلاین" زیر نرم افزار را خریداری کنید.




سل پیج بازدید : 1816 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (1)

خیلی وقت‌ها بنابه‌دلایل مختلفی، بسیاری از مردم به‌دنبال نسخه‌های قدیمی اینستاگرام هستند؛ حتی نسخه‌های ابتدایی و اولیه‌ی آن! تیم ســل پــیــج تصمیم گرفته است که تمامی نسخه‌های (ورژن) اینستاگرام را برای کاربران سیستم عامل اندروید به‌صورت رایگان و البته یک‌جا، برای دانلود قرار دهد. اتفاقی که در دیگر سایت‌‌های فارسی‌زبان کمتر سابقه داشته است و از جهاتی بی‌سابقه می‌باشد.



دانلود در ادامه مطلب

سل پیج بازدید : 343 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

Instagram v9.5.5 Final – جدیدترین و آخرین ورژن اپلیکیشن محبوب “ایـنـسـتـاگـرام” مخصوص اندروید


Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید ! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

سل پیج بازدید : 301 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

Instagram For Pc 16.18.0 در این مطلب اخرین ورژن نرم افزار اینستاگرام را برای کامپیوتر آماده دانلود کرده ایم. شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از  ۱۳۰ ملیون کاربر و بیش از ۲۰۰ ملیون دانلود در گوگل پلی یکی از بزرگترین و بهترین شبکه های اجتماعی در دنیا است . در اینستاگرام همانند سایر شبکه های اجتماعی شما قادر به اشتراک گذاری عکس ها و در نسخه های جدید قادر به گزاشتن فیلم های خود هستید . در instagram شما قادر هستید برروی عکس ها و فیلم های خود از افکت های بسیار زیبا و جذابی استفاده کنید . توجه داشته باشید که اگر می خواهید در این شبکه ی اجتماعی عضو شوید فقط باید از داخل برنامه به ثبت نام بپردازید و با کامپیوتر های شخصی نمی توانید ثبت نام کنید و فقط می توانید به حساب کاربری خود بروید .

سل پیج بازدید : 5197 شنبه 23 آبان 1394 نظرات (3)

دانلود برنامه موبایل , دانلود instagram اینستاگرام برای ویندوز ۷ ,دانلود instagram اینستاگرام برای ویندوز ۸ ,دانلود instagram اینستاگرام برای ویندوز xp ,دانلود نسخه جدید اینستاگرام کامپیوتر, دانلود instagram برای لپ تاپ, دانلود اینستاگرام, دانلود برنامه ,دانلود ورژن جدید instagram برای کامپیوتر, اندروید , دانلود نرم افزار های کامپیوتر, دانلود برنامه شبکه های اجتماعی ,دانلود برنامه اشتراک گذاری عکس لپ تاپ, دانلود نرم افزار,

 

co3799

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 477
  • بازدید ماه : 1,574
  • بازدید سال : 11,660
  • بازدید کلی : 386,105
  • کدهای اختصاصی