loading...
خرید و فروش پیج اینستاگرام
سل پیج بازدید : 310 دوشنبه 06 دی 1395 نظرات (0)

دانلود بهترین نرم افزارهای کمکی اینستاگرام



برنامه رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران اندروید است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعیست که کاربران آن میتوانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند. برنامه اندرویدی این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد. توسط Instagram میتوانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید.

سل پیج بازدید : 177 چهارشنبه 24 آذر 1395 نظرات (0)
آموزش تصویری پاسخ دادن به کامنت در اینستاگرام Instagram

آموزش تصویری پاسخ دادن به کامنت در اینستاگرام Instagram

اینستاگرام برنامه ای پر مخاطب در دنیای مجازی می باشد که روزانه کاربران آن در حال افزایش می باشد. اینستاگرام برنامه ای برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم در دنیای مجازی می باشد، یکی از امکانات این برنامه این است که میتوان در زیر پست های مخاطبین و دوستان خود کامنت درج کرده و به آن ها پاسخ دهید.
ممکن است در بین کاربران افرادی باشند که از این امکانات اطلاع نداشته باشند و همچنین در صورتی که تمایل دارید فردی که قرار است برای آن کامنت بذارید از ایجاد کامنت شما با خبر شود حتما باید به این صورت پاسخ را ارسال کنید تا با هشداری از ارسال پیام شما آگاه شود در این آموزش به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی پاسخی برای کامنت های دریافت شده ای خود ارسال نمایید.
سل پیج بازدید : 272 سه شنبه 20 مهر 1395 نظرات (0)
آموزش تصویری اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام CONTACT

آموزش تصویری اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام CONTACT

Instagram Business Profiles

 

آموزش تصویری اضافه کردن دکمه کانتکت به اینستاگرام - CONTACT

 

به تازگی سرویس جدیدی به مسنجر اینستاگرام اضافه شده که شما با استفاده از آن میتوانید امکان ارتباط را از داخل پیج اینستاگرام با دیگران را فراهم کنید برای این کار میتوانید از ایمیل یا شماره تماس استفاده کنید که در ادامه نحوه انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد پس مثل همیشه با ما همراه شوید .

سل پیج بازدید : 242 یکشنبه 11 مهر 1395 نظرات (0)
به احتمال خیلی زیاد اسم برنامه اینستاگرام (Instagram) را شنیده‌اید. این برنامه محبوب جای خود را در گوشی‌های هوشمند بسیاری باز کرده است. اگر می‌خواهید همه‌چیز را درباره این برنامه و نحوه ثبت‌نام و کار با آن را یاد بگیرید، با ما همراه باشید.

معرفی اینستاگرام:
برنامه یا شبکه اجتماعی اینستاگرام  در سال 2010 به‌وجود آمد که دنیای عکس و عکاسی و شبکه اجتماعی را متحول ساخت. در اینستاگرام کاربران می‌توانند از زندگی روزمره خود و هر چیزی که در اطرافشان اتفاق می‌افتد عکس یا فیلم بگیرند و آن‌را با کسانی که دوست دارند به اشتراک بگذارند. البته این شبکه اجتماعی فقط محدود به دستگاه‌های همراه از جمله موبایل و تبلت است. 


سل پیج بازدید : 343 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

Instagram v9.5.5 Final – جدیدترین و آخرین ورژن اپلیکیشن محبوب “ایـنـسـتـاگـرام” مخصوص اندروید


Instagram نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! با نرم افزار اینستاگرام می توانید جلوه قدیمی یا Sepia و عجیب و غریب مانند Earlybird ، Hudson یا Sutro را برروی عکس هایتان اعمال کنید و با یک دکمه عکستان را شبیه به عکس‌های دهه ۵۰ کنید ! یکی از جالب ترین جلوه های اینستاگرام ایجاد محوی در اطراف کادر عکس می باشد که می‌تواند فوکوس بیشتری را روی سوژه میان تصویر ایجاد کرده و عکس را زیباتر کند.

سل پیج بازدید : 301 شنبه 03 مهر 1395 نظرات (0)

Instagram For Pc 16.18.0 در این مطلب اخرین ورژن نرم افزار اینستاگرام را برای کامپیوتر آماده دانلود کرده ایم. شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از  ۱۳۰ ملیون کاربر و بیش از ۲۰۰ ملیون دانلود در گوگل پلی یکی از بزرگترین و بهترین شبکه های اجتماعی در دنیا است . در اینستاگرام همانند سایر شبکه های اجتماعی شما قادر به اشتراک گذاری عکس ها و در نسخه های جدید قادر به گزاشتن فیلم های خود هستید . در instagram شما قادر هستید برروی عکس ها و فیلم های خود از افکت های بسیار زیبا و جذابی استفاده کنید . توجه داشته باشید که اگر می خواهید در این شبکه ی اجتماعی عضو شوید فقط باید از داخل برنامه به ثبت نام بپردازید و با کامپیوتر های شخصی نمی توانید ثبت نام کنید و فقط می توانید به حساب کاربری خود بروید .

سل پیج بازدید : 265 چهارشنبه 24 شهریور 1395 نظرات (0)

آموزش حذف اکانت اینستاگرام اندروید

 

در اینستاگرام قابلیت حذف اکانت به صورت مستقیم در برنامه وجود ندارد برای حذف کامل اکانت خود شما باید با استفاده از مرورگر اینترنت وارد حساب خود شوید تا قادر به حذف حساب خود باشید با حذف اکانت خود تمام اطلاعات شما عکس , فیلم و … برای همیشه حذف خواهد شد و امکان بازیابی آنها وجود نخواهید داشت برای حذف حساب کاربری خود در اینستاگرام با ما همراه شوید .

 

ابتدا باید وارد ادرس وب سایت اینستاگرام قسمت ورود به اکانت خود شوید که آدرسش هست


https://instagram.com/accounts/login/

سل پیج بازدید : 382 شنبه 20 شهریور 1395 نظرات (0)

اینستاگرام بزرگترین شبکه اجتماعی که اکثر کاربرانش جوانان هستند و این شبکه اجتماعی با سرعتی باور نکردنی رو به رشد است . به دلیل محبوبیت زیاد این شبکه اجتماعی ،اینستاگرام مداوم اپلیکیشن خودرا آپدیت میکند تا مشکلات کاربران را حل کند . ولی بعضی از کاربرن به نسخه های قبلی عادت کرده اند و میخواهند آز آن نسخه اینستاگرام استفاده کنند . به این دلیل ما در این در مطلب ورژن جدید را هم برای دانلود گذاشته ایم ورژن قدیمی اینستاگرام را هم که نسخه ۴.۲ میشه را برای شما عزیزان برای دانلود قرار داده ایم .
سل پیج بازدید : 316 شنبه 13 شهریور 1395 نظرات (0)

دانلود Instagram برنامه اینستاگرام اندروید

 

دانلود Instagram نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید 

 

Instagram برنامه محبوب و بی نظیر برای سیستم عامل اندروید می باشد که  می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید ! به صورت خصوصی با دوستان خود پیام ارسال کنید … عکس های قرار داده شده را لایک کنید و همچنین قادر هستید زیر عکس مورد نظر خود نظر ارسال کنید . ویدوئو چند ثانیه ای خود را میتوانید ایجاد کنید و آن را با سایر کاربران و دنبال کننده های خود به اشتراک بگذارید همچنین شما قادر هستید حساب خود را به صورت خصوص تبدیل کنید تا فقط افرادی که شما میخواهید بتوانند پست های شما را دنبال و مشاهده کنند و بسیاری از قابلیت های دیگر..

سل پیج بازدید : 303 جمعه 12 شهریور 1395 نظرات (0)
InstaSave Pro – Instagram Save v2.7.1 – نرم افزار آسان ذخیره عکس ها و ویدئوهای اینستاگرام برای اندروید – نسخه پولی

دانلود InstaSave Pro - ذخیره عکس و ویدئو اینستاگرام اندروید!

InstaSave Pro نرم افزاری کاربردی و عالی برای ذخیره ی عکس ها و ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران سراسر جهان در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی Bml Productions با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی برای فروش قرار داده شده است و تا به این لحظه بیش از 50 هزار بار توسط کاربران خریداری شده است! با استفاده از این برنامه ی آسان، می توانید به راحتی عکس ها و ویدئوها را برروی حافظه دستگاه خود ذخیره نمایید و از دیگری ویزگی های برنامه همچون ذخیره سازی دسته جمعی، ارسال ویدئوها و عکس ها به روش های مختلف و یا تهیه نسخه ی پشتیبان استفاده نمایید. اگر از کاربران اینستاگرامی هستید و به دنبال یک نرم افزار عالی برای سیو عکس ها و فیلم های اینستاگرام هستید ما به شما اپلیکیشن فوق را پیشنهاد می دهیم.
سل پیج بازدید : 279 سه شنبه 11 خرداد 1395 نظرات (0)

فروش ارزان پیج اینستاگرام


خصوصیات پیج های سل پیج:


ارزانتر از همه جا

تحویل فوری پیج

لایک بالا

فالوور های صد درصد ایرانی و فعال

فالووینگ صفر





فروش اکانت اینستاگرام X خرید اکانت اینستاگرام X فروش پیج اینستاگرام X خرید پیج اینستاگرام X فروش پیج X خرید پیج اینستاگرام ارزان X فروش پیج اینستا X خرید پیج اینستا X فروش پیج اینستاگرام ارزان X فروش اینستاگرام X خرید و فروش پیج اینستاگرام X خرید و فروش اکانت اینستاگرام X خريد پيج در اينستاگرام X قیمت فروش پیج اینستاگرام X پیج فروشی در اینستاگرام X فروش پيج اينستا X خرید و فروش پیج اینستا X پيج فروشي اينستاگرام X پیچ اینستا X خرید پیج اینستا گرام X خرید پیج X فروش صفحه اینستاگرام X خريد اكانت اينستاگرام X خرید پیج در اینستاگرام X قیمت پیج های اینستا X قيمت پيج اينستاگرام X خرید اکانت اینستا X قیمت پیج اینستاگرام X قیمت پیج اینستا X خرید و فروش پیج X پیج فروشی اینستاگرام ارزان X خرید صفحه اینستاگرام X پیج فروشی اینستاگرام X فروش پیچ اینستاگرام X خرید و فروش اینستاگرام

سل پیج بازدید : 788 سه شنبه 11 خرداد 1395 نظرات (0)
دانلود 6.18.0 Instagram – اینستاگرام برای کامپیوتر

امکانات نرم افزار اینستاگرام ویندوز:

– طراحی واکنش گرا در سایزهای مختلف
– دریافت نوتیفیکشن های اینستاگرام در کامپیوتر
– دسترسی به همه قابلیت های اینستاگرام در ویندوز
– قابلیت ورود با چند حساب کاربری و سوییچ آسان بین آنها
– قابلیت دانلود و ذخیره عکس ها و فیلم های اینستاگرام
– امکان لایک، جستجو، نشانه گذاری، فالو کردن و…
– امکان ارسال پیغام خصوصی در اینستاگرام (دایرکت Direct)
– امکان رفرش و مشاهده جدیدترین پست های افرادی که فالو کردید
– قابل نصب در ویندوزهای 7، 8، 10 و سیستم عامل مک
– نمایش تصاویر به شکل بهینه با رزولوشن ویندوز شما
و…

شما دوستان عزیز میتوانید نرم افزار اینستاگرام ویندوز رو با قیمت ناچیز ۵۰۰۰ تومان  خریداری کنید 

اگر میخواهید در استفاده از نرم افزار اینستاگرام با محدودیت رو به رو نشوید نسخه ویندوزی اینستاگرام رو هم اکنون خریداری کنید

نسخه ویندوزی اینستاگرام در هیچ کجا وجود نداره و برای اولین بار وبسایت سـل پـیـج منتشر میکنه 

لینک دانلود نرم افزار اینستاگرام بعد از خرید موفق بصورت خودکار برای شما نمایش داده میشود

ایمیل پشتیبانی این محصول : jalil9189@gmail.com

با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب میتوانید بصورت آنلاین از طریق کلیک برروی دکمه  "پرداخت آنلاین" زیر نرم افزار را خریداری کنید.





سل پیج بازدید : 1573 سه شنبه 11 خرداد 1395 نظرات (0)
معنی 1k در اینستاگرام

1k در اینستاگرام چند نفر است؟

در اینستاگرام حرف K به معنی هزار فالوور و حرف m به معنی یک میلیون فالوور میباشذ.

4k یعنی 4 هزار فالوور 
3m به معنی سه میلیون فالوور

نکته: اینستاگرام در  پیج های بالای 10000 فالور از نماد k استفاده میکند و در پیج پایینتر استفاده نمیکند.

سل پیج بازدید : 260 سه شنبه 11 خرداد 1395 نظرات (0)
در اینستاگرام کاربران می‌توانند از زندگی روزمره خود و هر چیزی که در اطرافشان اتفاق می‌افتد عکس یا فیلم بگیرند و آن‌را با کسانی که دوست دارند به اشتراک بگذارند.


سل پیج بازدید : 461 دوشنبه 10 خرداد 1395 نظرات (1)

خرید و فروش پیج اینستاگرام  با لایک بالا



هـــمــه پــیــج هــای زیـر تـضـمـیـنـی مـیـباشـند


پـیــــج هــزار فــالــووریـ ایـرانیـــ لایــــڪ بالـا   [۲۰۰۰۰ تومـان ]

 پـیــــج ۲ هــزار فــالــووریـ ایـرانیـــ لایــــڪ بالـا [۴۰۰۰۰ تومان]

پـیــــج ۳ هــزار فــالــووریـ ایـرانیـــ لایــــڪ بالـا [۶۰۰۰۰ تومان]

پـیــــج ۴ هــزار فــالــووریـ ایـرانیـــ لایــــڪ بالـا  [۸۰۰۰۰ تومان]

پـیــــج ۵ هــزار فــالــووریـ ایـرانیـــ لایــــڪ بالـا  [۱۰۰۰۰۰ تومان]

پـیــــج ۶ هــزار فــالــووریـ ایـرانیـــ لایــــڪ بالـا  [۱۲۰۰۰۰ تومان]

پـیــــج ۷ هــزار فــالــووریـ ایـرانیـــ لایــــڪ بالـا  [۱۴۰۰۰۰ تومان]

پـیــــج ۸  هــزار فــالــووریـ ایـرانیـــ لایــــڪ بالـا  [۱۶۰۰۰۰ تومان]

پـیــــج ۹ هــزار فــالــووریـ ایـرانیـــ لایــــڪ بالـا  [۱۸۰۰۰۰ تومان]

پـیــــج ۱۰ هــزار فــالــووریـ ایـرانیـــ لایــــڪ بالـا  [۲۰۰۰۰۰ تومان]

سل پیج بازدید : 681 جمعه 07 خرداد 1395 نظرات (0)

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر 6.18.0 Instagram For Pc


instagram on pc 500x295 دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر 6.18.0 Instagram For Pc

Instagram For Pc 16.18.0 در این مطلب اخرین ورژن نرم افزار اینستاگرام را برای کامپیوتر آماده دانلود کرده ایم. شبکه اجتماعی اینستاگرام با بیش از  ۱۳۰ ملیون کاربر و بیش از ۲۰۰ ملیون دانلود در گوگل پلی یکی از بزرگترین و بهترین شبکه های اجتماعی در دنیا است . در اینستاگرام همانند سایر شبکه های اجتماعی شما قادر به اشتراک گذاری عکس ها و در نسخه های جدید قادر به گزاشتن فیلم های خود هستید . در instagram شما قادر هستید برروی عکس ها و فیلم های خود از افکت های بسیار زیبا و جذابی استفاده کنید . توجه داشته باشید که اگر می خواهید در این شبکه ی اجتماعی عضو شوید فقط باید از داخل برنامه به ثبت نام بپردازید و با کامپیوتر های شخصی نمی توانید ثبت نام کنید و فقط می توانید به حساب کاربری خود بروید .

Instagram  یک نرم افزار ساده برای گرفتن عکس و به اشتراک گذاری آن است. گرفتن عکس یا ویدیو از خودتان یا اطراف و به اشتراک گذاری آن برای دوستان و خانواده.

سل پیج بازدید : 463 جمعه 07 خرداد 1395 نظرات (0)

در مسنجر اینستاگرام شما باید اطلاعات خود را وارد کنید در صورت وجود مشکل بتوانید مجدد از اکانت قبلی خود استفاده کنید همچنین در صورتی که شما اطلاعات خود را در برنامه وارد نکنیدباعث می شود که اکانت شما بعد از مدتی غییر فعال شود پس لازم است که حتما اطلاعات خود را وارد کنید و یا در صورت نیاز آنها را ویرایش کنید که برای انجام این کار با ما همراه شوید .

در صورتی که در برنامه را ندارید میتوانید آخرین نسخه از آن را از این صفحه دانلود و نصب یا اپدیت کنید .

برنامه را احرا کنید از پروفایل گزینه EDIT YOUR PROFILE را انتخاب کنید

 

 آموزش تصویری تغییر ایمیل و شماره تلفن در اینستاگرام + ثبت

سل پیج بازدید : 284 جمعه 07 خرداد 1395 نظرات (0)

با توجه به مشکلات دوستان در تغییر عکس پروفایل خود در برنامه اینستاگرام این پست را ایجاد کردیم تا افرادی که این مشکل را دارند مشکل آنها برطرف گردد پس با ما همراه شوید

در صورتی که برنامه اینستاگرام را ندارید میتوانید آخرین نسخه از برنامه را از این صفحه دانلود و سپس نصب کنید

برنامه را اجرا کنید از قسمت پروفایل برای اینکه عکس برای پروفایل خود قرار دهید کادر عکس را یک بار لمس کنید

 

 

آموزش تصویری تغییر عکس پروفایل اینستاگرام + حذف + ذخیره


سل پیج بازدید : 397 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

آموزش ساخت لینک برای پیج اینستاگرام Instagram

***درخواستی کاربران***

ساخت لینک برای این که بعد از انتخاب آن صفحه اینستاگرام شما برای فرد مورد نظر باز شود کافی هست در انتهای ادرس سایت اینستاگرام شناسه کاربری خود را اضافه کنید به همین سادگی …

منظور از شناسه کاربری همان Username هست که در اینستاگرام برای خود وارد کرده اید که به راحتی قابل تغییر هم هست . که در تصویر زیر مشخص شده است شناسه کاربری شما در مسنجر

 

 

آموزش ساخت لینک برای پیج اینستاگرام Instagram

 

 

سل پیج بازدید : 145 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

Instagram-cover 

Instagram راهی است ساده و جذاب برای اشتراک گذاری تصاویر زیبای شما . این نرم افزار که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر کره زمین می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده دوربین اندروید خود اقدام به عکاسی نموده و پس از استفاده از فیلتر ها و افکت های آماده شده ، تصاویر خود را زیباتر ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . هر بار که اینستاگرام را باز کنید با عکس های جدیدی از نزدیک ترین دوستان خود مواجه خواهید شد که می توانید همانند فیس بوک آنها را لایک کرده و حتی نظرات خود را نیز بیان کنید .

سل پیج بازدید : 542 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (0)

دانلود Instagram 6.18.0 - برنامه رسمی اینستاگرام برای اندروید

Instagram 6.18.0 build 8317903 برنامه رسمی شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کاربران اندروید است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعیست که کاربران آن میتوانند آخرین تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند. برنامه اندرویدی این شبکه بین 100,000,000 تا 500,000,000 بار نصب شده که نشان از محبوبیت بالای این شبکه و برنامه اندرویدی آن دارد. توسط Instagram میتوانید عکسهای روزمره را با اعمال فیلترهای گوناگون به آثاری هنری تبدیل کرده و میان دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود عکسها و لحظاتی را که دوستان در این شبکه به اشتراک گذاشته اند را مشاهده نمایید.

ویژگیهای Instagram :
امکان ایجاد افکت blur (تارشدگی) برای ایجاد عمق در تصویر
به اشتراک گذاری سریع تصاویر در Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr و Foursquare
آپلود بدون محدودیت
ارسال مستقیم تصاویر و فیلمها به دوستان
امکان ارسال و دریافت لایک و نظرات

دانلود

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 148
  • کل نظرات : 48
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 488
  • بازدید ماه : 1,585
  • بازدید سال : 11,671
  • بازدید کلی : 386,116
  • کدهای اختصاصی